Wij leveren uitgekiende, uiterst gebruiksvriendelijk opslagsystemen voor industrie- en kantoortoepassingen. Vanuit een projectmatige analyse van de bedrijfsprocessen bieden we een maatwerkoplossing, volledig aangepast aan de werkwijze en behoefte van de klant. Onze systemen zijn ontwikkeld om zoveel mogelijk oplag op zo weinig mogelijk ruimte te garanderen. Onze systemen kunnen los worden geleverd of geïntegreerd worden met uw voorraadbeheer systeem. Om ons team te versterken zoeken wij per direct een enthousiaste Projectmanager In deze functie ben je binnen jouw rayon verantwoordelijk het begeleiden van installatieprojecten die door de monteurs worden verzorgd. Het gaat hier om zowel nieuwbouw, verbouw en verhuizingen van onze systemen in (zuid) Nederland en België. De projectmanager is verantwoordelijk voor de coördinatie en afhandeling van de installaties zowel oud als nieuw. Activiteiten / Verantwoordelijkheden -De projectmanager is verantwoordelijk voor het behalen van de 6S doelstelling. -Dient de benodigde installatietijd te berekenen. -Dient de benodigde installatie materialen en hulpmiddelen te bestellen (heftruck… ) -Controleert de terugkoppeling`s documenten zoals site survey, acceptatie en garantie bepaling e.d. -Controleert de inkooporder en de levering naar de klant. -Bevestigt planning naar de klant. -Veiligheids plan maken ( in overleg met veiligheidsdeskundige ) -Analyseert en rapporteert bedrijfsprocessen en problemen. -Ontwerpt en bedenkt oplossingen voor verbeteringen van efficiency. -Aansturen installatie personeel in overeenstemming met bedrijf (veiligheid) beleid en procedures. -Assistentie installatie personeel met het oplossen van complexe- of buiten het beleid vallende uitdagingen. -Is verantwoordelijk voor productiviteit en kwaliteit volgens doelstelling omtrent installaties. -Communiceert en rapporteert aan Hoofd Projectbureau.. Kennis & Vaardigheden -Goede kennis van de Nederlandse en Franse taal in woord en geschrift. -Gestructureerde werkwijze (volg of maak verbeterde checklist) volgens PDCA management. -Ervaring in aansturen projecten en team activiteiten. -Het werk vereist flexibel werktijden. (dit i.v.m. reistijd ) -Goede beheersing van MS-office. -Kwaliteit verbeteraar, analyseert bestaande werkgewoontes en adviseert mbt verbetering. -Achtergrond of kennis van project management en logistiek -Niveau A1 / A2 techniek of logistiek en affiniteit met wtb, elektrotechniek of bouwtechnisch inzicht (ervaring met machinebouw of lifttechniek kan een goed basis zijn) -Het inhuren van derden voor het minimaliseren van de kosten. -Checken van offertes en het nakijken van de facturen. (samen met inkoop) Geboden wordt -Een uitdagende functie met een passend salaris en goede voorwaarden
|
meer info |
woensdag 22 september 2010
Projectmanager Installaties
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten